matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg under juni 2009

Av matildamattsson - 23 juni 2009 11:42


godmorron! att jag ens vakna så här tidigt efter att jag inte kunde sova inatt.. men nu är jag iaf vaken! och jag laddar inför kvällen :D:D först blir de strand resaurangen och sedan drar jag till frida och fiskar :D wohoo! ikväll blir de fisk så de smäller om de (:  /matildamattsson

Av matildamattsson - 23 juni 2009 02:12


Även om du tog tillbaka allt som du har sagt

Även om du grät och sa jag har aldrig känt såhär

Även om du sa förlåt för allt som du har gjort

Så skulle jag aldrig se åt dig igen jag svär

Om du lovade att ändra dig och bli normal

Om du sa jag kommer alltid att älska dig

Skulle det inte spela någon roll

För tro det eller ej men jag älskar inte dig


Du får stå kvar

För jag går nu

Ja, jag går nu


Och jag är starkare än du

Ja, jag är starkare än du

Det har jag lärt mig nu


Du brände dina broar när du sa det där

Som fick mig att förstå vem du egentligen är

Jag vet du bär en mask som du tror ingen ser

Och när du försöker le så ser vi den bara mer


Men du får stå kvar

För jag går nu

Ja, jag går nu


Och jag är starkare än du

Ja, jag är starkare än du

Jag är så mycket starkare än du

Det har jag lärt mig nu


Du har sårat mig mera än du tycks förstå

Men ett öga för ett öga, ja det heter väl så

Och du som tror på karma, och kallar dig lärd

Borde veta att i nästa liv blir du ingenting värd


Nej du får stå kvar

För jag går nu

Ja, jag går nu


Och jag är starkare än du

Ja, jag är starkare än du

Jag är så mycket starkare än du

Jag är starkare än du

Det har jag lärt mig nu!

Av matildamattsson - 21 juni 2009 23:25

idag har jag haft en familjedag iaf! syrran har varit här oxå

och vi ha vart på max och sedan mycke fika på altanen :)

de ha vart bra å skönt väder :) och till veckan blir de bättre!


jag smälter bort.. :)

Av matildamattsson - 21 juni 2009 00:30

Nu är nästan all midsommar firande slut :) igår va vi väl ca 30pers här hemma. lek, sång, grillning å skratt! de va väldigt trevligt :) och imorse drog vi vidare till mormor å morfar. firade morfars 75års dag med de andra kusinerna på mammas sida :) och nu är vi på hemma plan och ligger i sängen. väldigt skönt, morgon dagen hoppas jag på nå bra och ganska lugn dag :) mysdag! nu tror jag ska ta mig å sova, är trött efter dessa två dagar. godnatt godnatt :)  /matildamattsson



men va händer i livet, allt känns nästan så overkligt.

lycka, glädje och skratt kommer i fulla muggar.

och det känns riktigt bra de här! fortsätt så här :)


Dagens låt:  Guns 'N Roses - Patience

Av matildamattsson - 17 juni 2009 23:34

idag har man ju spelat minigolf mot johan ^^

och jag måste nog va den bästa av alla på de!

jag fick 92poäng och johan fick 54poäng ! :O

jag förstod på slutet att han var avis på mig! ^^

de blir ju genomsnitt 5slag på varje bana ;) haha.

sedan umgicks jag med vickis å frida åsså jakob :)

jag har aldrig haft så kul på ett bibliotek nångång.

jag, vickis å jakob skratta så mycke me personalen ;)

sedan efter de myste jag med vickis å frida :)


nu är jag hemma och ligger sjuk i sängen..

hoppas på att få bli frisk snart! =/

Av matildamattsson - 16 juni 2009 22:53

idag har jag haft en hej dundrans kul dag! toppen dag. jag, vickis, johan å frida drog till söderhamn :D åt på donken, köpte skor och var ute till havs :P

en lyckad sommarlovs dag =) de borde hända oftare. så imorron blir de nog att bada och spela minigolf med samma gäng :)


ikväll har jag även fått sett björn!

jag, emma, julia, rebban och soffe

förberedde oss för en natt uppe på

skullen, för att få se björn.

och vi satt där bara i 20min, så kom hon!

3 ungar och en mamma! :D lyckad dag och kväll!

Av matildamattsson - 15 juni 2009 23:28

hemma från nyhem nu! och de ha vart en toppen helg :)

jobbigast med bussresa bara :O 8h är inte att leka med de e!

men söndagkväll var den underbara kvällev av dom alla.

självklart stöter man på benjamin påvägen, och där stod vi i

ca 45min å bara prata å skratta! så underbart mysigt!

oc mer blev de senare oxå :) blev iaf tältning med tjejerna ;)

sex tjejer i ett sexmanna tält :D great ! ;) haha.

och nu har man sommarlov oxå då! så imorron drar jag å vickis

till söderhamn för lite donken och mys ;) godnatt!

/ matilda mattsson



om det var du och jag.

om du skulle kyssts med en annan tjej

så skulle jag förlåtit dig och fortfarande varit din,

om du låg med en annan tjej

så skulle jag förlåtit dig och fortfarande varit din,

om du skulle slå och misshandlat mig

så skulle jag förlåtit dig och fortfarande varit din.

men hur kan du säga att du älskar mig?

Av matildamattsson - 12 juni 2009 02:51

jajamensan idag gick treorna ut på trappan och tog studenten!

dagen spänderades på 3 olika studentskivor, men va bjuden på 5st :O

första julia2, andra gullan och sista emil och robin!

sedan blev de party på kvällen! hemma nu men imorron blir de lov!

sen drar vi iväg över helgen neråt i sverige för tältning ;) inge regn!

kram godnatt, tack för en underbart rolig kväll! ;D

/ matilda mattsson

Ovido - Quiz & Flashcards