matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg under november 2008

Av matildamattsson - 30 november 2008 23:30

Från 150st skulle de bli 11st.

från 11st skulle vi bli 7.

och från 7 skulle de bli 1 lucia.


och här ligger jag efter denna dag

i min säng och tänker att hur i hela

friden kunde JAG matilda mattsson

bli bollnäs lucia!? helt otroligt och kul :D

Kommer bli mycke lussande, tex:

stadskyrkan, polisen, sjukhuset och mycke mer!


har redan sett på ljusnans hemsida att vi är med:


http://www.ljusnan.se/article.jsp?article=20823&category=6&maincategory=1

Av matildamattsson - 30 november 2008 21:51

Jajamensan idag blev Bollnäs Lucia 2008 utvald!

alla röster som har skickas in så blev jag

den som har blivit fram röstad av bollnäs som lucia!

med 7röster fler än den som kom 2:a.

Känns så underbart spännande och roligt! :D:D


tack!

Av matildamattsson - 4 november 2008 21:13

matildamattsson.


matilda är blond och blåögd. hon är 17år. bor i en liten stad om man jämnför med stockholm. spelar fotboll och innebandy på sin fritid, hon tränar även en simgrupp på 7st som är  9-10år. har även blivit en av de sju lucia kandidaterna i bollnäs. hennes tre visemän är dennis, viktoria och heléne. dom tycker hon väldigt mycket om. hon bor med sin mor och far i en stor villa utan sina syskon som flyttat hemifrån nu. matilda tror på Gud och går i pingstkyrkan. det är något hon gjort sen hon var liten och hon trivs bra med de! hon är singel nu, och hoppas att den rätta ska träda fram som en prins ridandes på en vit häst i mörkret och rädda henne från tornet och allt ont som finns på jorden och sedan leva lyckliga i alla sina dagar. detta var om matilda mattsson. tack och adjö.

Av matildamattsson - 2 november 2008 13:33

Har nu kommit hem från Uppsala! åkte dit i onsdags och kom hem inatt kl. 03.00 =O as trött nu! ;o under resans gång va de nog jag som shoppade mest ;) men de e jag nöjd med! fick allt jag vela ha :D haha. i helgen blev de youth! underbart :) idag blir de träna min simgrupp sen hem å slappa! :) imorn är de skola igen!


åh, va söööt du är!

Ovido - Quiz & Flashcards