matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg under september 2012

Av matildamattsson - 24 september 2012 22:22

Helluu :) idag, måndag, ny vecka, nya tag! Börja dagen med lite gym, och sen spinning express! börja jobba kl 13 och av sluta jobb dagen kl 20. stängde och haft möte efter de. så blev en lång eftermiddag/kväll. men pontan kom å överaska mig efter mötet ;) och åkte hem sen och gjorde goo mat :) imorn jobb hela dagen lång, och innebandy på kvällen :) en kortis inlägg nu. ska sovaa :) LoVe MaTiLdA. 

Av matildamattsson - 21 september 2012 22:37

nu har de äntligen börjat hänt nå efter jag börja med viktväktarna. har kört ca 3veckor nu, och gått ner 2,5kg, men nu måste man hålla i för att inte gå upp dom och gå ner mera vill jag ju! :) men ikväll myste jag å pontan på spicey cow, så imorn blir de hårdträning och hålla sig till dagens points :) Nu helg, men inga planer vad jag vet, men ledig fri och sambon jobbar! :p så får se vad jag hittar på för spännande i helgen :) ligger nu i sängen och kikar på snålvatten och jäkelskap, men snart ska vi sova :) LoVe MaTiLdA


 



Av matildamattsson - 18 september 2012 23:45

 


Tisdag, veckan har redan börjat :) jobbar, tränar och kör efter viktväktarna, så ser min vardag ut just nu :) Efter Linnéa dog så gick jag upp minst 10kg,, men har tidigare redan gått ner några senaste året, men vill ner mer.. Och lika så mamma, så nu kör vi genom viktväktarna tillsammans! har kört nu 2-3v, har sett resultat redan, men mer ska de bli! så trampar på och kör så hårt jag orkar. känns ont i kroppen att just skriva orden "efter Linnéa dog.." de blir så hårt att varje gång känna att de är nått nytt.. kan inte inse jämt att hon är borta, jag vill inte inse de, och då finns de inte i min värld. Kan fortfarande höra henne prata, skratta, se henne röra sig.. allt är så verkligt i mina tankar. att så mycke har förändrats, folka försvunnit, nya kommit.. mycke.. Vill aldrig sluta titta på bilder på henne, men de gör endå så ont i kroppen. /Godnatt LoVe MaTiLdA

 

Lying in my bed I hear the clock tick,
And think of you
Caught up in circles confusion
Is nothing new
Flashback warm nights
Almost left behind
Suitcases of memories,
Time after 
[v]

Ovido - Quiz & Flashcards