matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg under mars 2013

Av matildamattsson - 31 mars 2013 21:27

31mars. Imorn 1april och jag har planerat att hela april månad är de skärpning topp till tå. Träning och mat, allt ska skötas! nu skriver jag här, och jag vill kunna skriva 1maj att jag har gått ner så antal många kilon och midjemått! Imorn förmiddag blir de vägning och mätning, sen ska jag vänta att väga och mäta mig till 1maj! jag hoppas verkligem att jag klarar detta. har skrivit mat och tränings schema! Sen jag vägde som mest för 2-3år sen så har jag gått ner 10kg, men mer ska de bli! Jag vill inte gå ner så man blir sjuk och alldeles för tanig, men gå ner 5-10kg till så är jag nöjd och känner mig normal. Under april månad går jag säkert inte ner så mycke, men jag måste börja nånstans, och ha del mål! :) nu kör vi, imorn vägning och promenad på förmiddan, sen ser vi hur resten ser ut! 


I maj ska vi på bröllop, i juni ska vi till malta och gå i bikini, och i september blir de kreta!

så har mycke att sträva efter.



It won´t be easy, but it will be worth it!

 

 
 

Ovido - Quiz & Flashcards