matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg under januari 2008

: )

Av matildamattsson - 30 januari 2008 19:36

idag slutade jag 10.30 =O skönt men måste vänta på fotbollsgymnasie som börja 15.30 suck! ikväll har jag vanlig träning med damerna :D weeeii! jag och vickis har haft lite kul idag eftermiddag åt en sak som ha hänt mig nu xD aaaas kul!! så nu sitter jag å fnissar för mig själv ;)


när jag tänker på dig kan jag inte sluta rodna.. (A)

Av matildamattsson - 29 januari 2008 23:16

idag har jag först vart på skolan. sedan åkte jag hem till KallePonken å blev bjuden på en "romantisk middag" ;D haha. blev bjuden på pizza :p haha. senare på kvällen åkte vi å kolla på bio "I am the legend" med Dennis, Vickis, Martin & Totte :) de finns bättre filmer, men den gick väl å se..


Det enda du gör är å tjata och tjata, du har eltat i en sak hela dagen känns de som..
nu är jag faktiskt less på dig. kan du lägga av nångång..



- why do you wanna marry me for anyhow?
- So I can kiss you anytime I want!

Av matildamattsson - 27 januari 2008 17:32

idag känns de mycke mycke bättre än igårdag! :)

igår var jag på pinkis med tjejerna och dennis & Danne,

kolla på film och myste :) idag har jag tränat min simgrupp :)

fast var bara 3 stycken idag =/ & två av dom var olydiga i vissa svängar.. burr säger jag åt de. men de gick bra ändå! ingen drunkna så :)



 if you listen to youre heart

 i will listen to my heart.

Av matildamattsson - 24 januari 2008 21:40

idag i skolan har de känts halft konstigt. jag vet inte varför jag känner så här men du har varit mycket i mitt huvet idag pga att de idag är 24januari. ett år sen nu, men jag minns de som det var igår.. 24januari 2007. har släppt en tår för denna dag, men de är allt jag ger, för det finns ingenting kvar.


tid som varit, kan man aldrig få igen.

24januari.

Av matildamattsson - 16 januari 2008 18:28

Andra bloggen som jag skriver nu! jah. idag ha jag vart i skolan, ätit pizza med några kompisar och sedan ha jag tränat. ska även träna fotboll ikväll igen! :) men dock bara cykla för har sträckning i benet.. =/ de e ju snart ljusnan cup så måste blir hel å ren tills dess :)


snälla du, bli som vanligt igen. du sårar mig.

du är världens goaste person, så please.

Av matildamattsson - 8 januari 2008 21:09

Denna blogg e den första jag skriver här på bloggagratis, får se om det funkar och så jag förstår riktigt så de inte blir nå fel!

idag var det första dagen egfter jullovet. jullovet har vart toppen! Julen med kusinerna, nyår med underbara människor! :) allt har varit bra. skolan har varit halv jobbig idag, lr för mig har den vart ganska lugn och bra! men min lilla söta vickis har inte mått så bra idag =/ men de blir bra i slut ändan! det måste de bli. nu ska jag snart gå och lägga mig, så godnattgodnatt!


jag vill säga tack till dig för nu känns allt bra.
jag vill fråga 
why till en annan för nu känns de inte så bra..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards