matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg under juli 2009

Av matildamattsson - 30 juli 2009 21:50

imorse klec jag upp och måla klart glasverandan :) sedan åkte jag å va med frida å knäppte kort :) vilken fotograf! ;) sen ikväll har hela mattssons vart här p lite förlovnings "fest" för anci å janne :) nice! imorn är det fredag och får se hur den spenderas :) /matildamattsson



ta dig i kragen! (:

Av matildamattsson - 29 juli 2009 01:20


hur kan jag känna så här.?

Av matildamattsson - 28 juli 2009 23:37

jaadu, nu kändes de som de hände en gång till :O skiten upprepades.. why? i don´t know really. men aja, nu är de nutid :) brännbollsyran ha vart helt okej, och kul! :) har umgåtts med tjejerna ganska mycke nu och myst åkt ring och allt! :)

nu blir de O.C  (: kram godnatt! /matildamattsson

Av matildamattsson - 23 juli 2009 01:05

 idag börja vi måla om huset! vilket jobb, men de blir pengar iaf :) sen åkte jag å träna fotboll och efter de brännboll (: åkte sedan hem till dennis å fika bullar ;) mums ! :D de gilla vi! imorron blir de måla lite mera och träna fotboll (:

godnatt, nu är jag hungrig och trött ! /matildamattsson



varför jag tog denna bild, är för att den är så rolig

och hela den kvällen va kul och händelserik ! :D

Av matildamattsson - 20 juli 2009 13:51

i lördags blev de möhippa för marre! hon fick olika uppdrag på stan och sedan på brandstation där josef jobbar :P på kvällen åt vi på Torön! så otroligt gott ! :O hade planerat skumparty sen, men sket i de och tog nattdopp med några andra ist (: gårdagen var inte så speciellt rolig! :P låg framför tv hela dagen, tittade på mamma mia och O.C såklart! :) idag blir de slappa och träning ikväll (: adjöken! /matildamattsson

Av matildamattsson - 18 juli 2009 01:14


OnT i HuvUdEt !

godnatt

Av matildamattsson - 16 juli 2009 02:25

men tänk ikväll va de dennis som såg att jag färgat håret ljusare igen, efter jag blev missnöjd för de blev mörkt! underbart skönt att höra det av en kille, att de blev bättre :) hel nöjd! har vart ute på de ena å de andra ikväll. vart med tjejerna först, chilla och in på tranan. sedan va jag med dsd och grabbs :)  men tänk at jag saknar skolan nu! de e sjukt :P men de är väl nån månad kvar iaf! men nu blir de till att sova.. jag sov 13.5h, har vart vaken nu i 10h, så nu är de dags att sova igen :P  godnatt /matildamattsson



If it's not forever, if it's just tonight
Oh, it's still the greatest!

Av matildamattsson - 12 juli 2009 15:52

gårdagen va upp och ner :p fest hos vickis, de va kul! terassen sög, förutom sköna carro som bråka med vakten och tyckte att han skulle gå de 50m hon fick gå, för han va fet och behövde motion! :D stört skön! sen på max, tror jag aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv ! framme vid kassan, fanns en trevlig och en jätte otrevlig :O men kul hade vi där framme, jag vickis å carro ;) kom hem till sängen vid 4 !


idag ha jag inte gjort så mycket, städat, diskat å ska snart ta mig nånting å äta (: men de e ju så tråkigt väder idag ! :O regnregn!

Ovido - Quiz & Flashcards