matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg under december 2008

Av matildamattsson - 18 december 2008 22:51

Nu är de mindre än en vecka kvar till julafton :)

tiden springer ju fram, sluta nyss praktiken och nu jul! 

har inte äns hunnit plockat fram min egna fina rosa gran ;O

allt lussande med lucian är iaf slut, sista va igår.

de e lite skönt att vara tillbaka till skolan från praktiken,

men trivdes underbart på praktiken !! så ikväll har jag vart

på barnens julfest och tittat när dom gick lucia tåg, och jag

hade ju inte träffat dom sen jag slutade, så de va underbart

kul att träffa dom igen! och fick så många kramar och allt av dom!


fick även höra tidigade idag att ett av barnen hade sagt till sin mamma:

- "om jag fick välja mellan att va en dag i egypten eller en dag

med matilda, då skulle jag välja en dag med matilda!"

kan barn bli mer söööt eller !?


imorn är sista dagen i skolan, sen blir de jullov :)

tråkigt men endå skönt :) jul och nyår !

God Jul och Gott Nytt år :)



JAG HOPPAS PÅ ETT KORT SOM INTE LAGTS.

Ovido - Quiz & Flashcards