matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg under november 2009

Av matildamattsson - 24 november 2009 00:22

  


måndag och ny vecka. veckan börja gansk ledsamt i skolan. med förståelse!

sen följde pontus med hem efter skolan (: sen blev de simning och innebandy

för min del. innebandyn tog ju slut på alla krafter man hade! :S trööök!

kvällen nu har vart jobbigt. psykiskt. en på skolan dör utan förvarning och de

blir som en chock för det mesta. vad som helst kan hända när som helst..

varför ska de vara så.. varför kan vi inte få leva så länge så vi blir riktigt

gammal och inte för ung!? vad händer med bollnäs, lilla bollnäs utrotas ju.. =/

snart är det jul och jag vill se både linus och linnea med på många julhögtider

framöver, inte slut än! får inte, inte än, har så mycke kvar! <3 /lillsyster
 

Shout to the Lord
All the Earth, let us sing
Power and majesty
Praise to the King
Mountains bow down
And the seas will roar
At the sound of Your name

Av matildamattsson - 19 november 2009 16:52


Gårdagen var fullspäckad. sluta vid lunch, åkte då till take off med tompus

och åt god mat (: sedan hem till mig och sov nog hela eftermiddan vi :P

sedan blev de simträning, sim-möte och innebandy träning, fotboll hos adam.

ikväll blir de innebandy träning i alfta och sen hem och sova! :)

imorgon fredagkväll blir de relaxen! :D skönt! helgen får visa vad del leds till.

/matildamattsson


Pontus <3

Av matildamattsson - 12 november 2009 23:44

imorgon är det fredag igen och de blir helg!

de blir ju fredag jämt. veckorna rinner iväg :)

helgen blir de idol med dsd, simtävling och

troligtvis massa mys med Pontus, hoppas (: <3

men nu först och främst ska de sovas så det

blir fredag och helg nångång, efterlängtat! :)

Gnatt, m a t i l d a m a t t s s o n

Av matildamattsson - 9 november 2009 23:18

kvällen spenderas som, först simning, innebandy träning och sen på de måste man springa klöverloppet! :| inte okej. men nu ligger jag i min säng och ska sova. för imorn väntar gävle sjukhus för koll (: godnatt folket. /matildamattsson



12-13dec (: <3

Av matildamattsson - 9 november 2009 01:32

  


denna helg har jag vart en del med rebban (:

fredan kalas i runemo, lördag rebban, söndag farsdag.

ikväll ha jag kollat på innebandy, sedan blev de mys med P

som kom hem från stockholm ikväll (: 12-13dec (Y) :)

imorgon skola, så ska sova nu. godnatt /matildamattsson


du är min P :) <3


Av matildamattsson - 5 november 2009 23:40

torsdag över och snart blir de helg! :) gick lång dag idag, eftermiddan och kvällen blev de mat på max med ma å pa och mys med pontus :) nu kollar ja på tv och ska väl försöka lägga mig snart :P de är ju en dag imorgon oxå. får se vad helgen leder till. PUSS godnatt /matildamattsson

Av matildamattsson - 1 november 2009 17:22

  


Gårdagen var en lyckad dag! På dagen var jag med emma och rebecka

sen på kvällen blev de halloweenfest hos Idapida och sen tranan! :)

sedan fick jag ju träffa mysen en sväng oxå, då blev kvällen något extra :)

idag har och håller jag på att städa och tvätta.. men börjar bli trött nu,

så funderpå att lägga mig en sväng nu och vila lite :) få krafterna tbx!

/matildamattsson



vill att du ska bli min. (:

Ovido - Quiz & Flashcards