matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg under maj 2011

Av matildamattsson - 19 maj 2011 01:08

   

Haft en hel mysik kväll med indisk mat, Eve och Erik på besök och lite tv spel :) Hel okej onsdakväll tycker jag! :) Har annars idag stäääädat, tränat ungarna med ett mag pass, så jag själv kommer definitivt få träningsvärk...! kom hem i 10min och sen vidare att träffa några fotbollstjejor med egen fys träning, jobbigast i stan, men efteråt är det riktigt skönt :)


Tränar, äter bra mat, och dagliga rutiner att kliva upp om dagarn och inte somna 2 om nätterna, funkar riktigt bra. Gått ner nått kilo, och mer ska ja gå ner å! blivit godkänd på grupp tentan och min individuella tenta oxå, riktigt skönt att få slippa komplettera :) så nu kommer jag sova gött om magen! :)


Bild; Från när vi var i stockholm i helgen, firade pappa 50år :)

Av matildamattsson - 6 maj 2011 01:22

De har blivit maj, jag har varit i London och känt på sommar värmen, åkte två dagar efter de till Ramundberget på afterskii 1000, lyssna Petter på fjällstoppen och fick kanon bilder! Ligger i igen å tränar så mycke som möjligt nu, hoppades att få va med på serie premiären på lördag, men attan, vara borta 2veckor så får man baksmällen att inte få spela. Tar med mig Lilly å Dennis dit på lördan och kikar iaf :) puss å godnatt / M och LillyÅh Linnéa, om endå du vore här..

Ovido - Quiz & Flashcards