matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg under december 2010

Av matildamattsson - 28 december 2010 01:39


men kan du inte bara lägga av..

Av matildamattsson - 16 december 2010 21:44


torsdag och jag slutat jobbet för denna vecka. var på gospel i kyrkan ikväll, hel mys, jul stämning. måndag och tisdag är mina två sista dagar på praktiken, sen blir de tenta.. och JUL! de är 8dagar kvar till jul, sjuukt! de är väl nu i jul som saknaden kommer kännas som mest. har faktiskt varit tomt att inte leta efter nån julklapp till dig linnéa. du va alltid svårast att hitta till men endå roligast att ge.. =/ vart tar världen vägen, du behövs här nere linnéa! jag saknar dig nå grymt. och nu när vi har skaffat vpr lilla lilly, och du får inte träffa henne, men du får titta på henne där upp ifrån <3 lilly är mitt guldkorn här på jorden och du är min vita ängel som alla saknar. hur kunde de bli så här.. vi behöver dig nu linnéa, jag, mamma, pappa, linus, erik, pontus och elin, nu när vi ska fira första julen utan dig :'( julafton kommer bli tung. jag älskar dig!

mamma å pappa, linus å elin, pontus, dennis, ida, soffepropp och rebban, ni som lever livet med mig, tack. jag känner att jag har er. längtar till lördag, först blir de att umgås med bästa Dennis, sen brudarna och fira annso och sen sover soffepropp här <3 kanon lördag! nu blir de torsdags mys med pontan och Lilly <3

Ovido - Quiz & Flashcards