matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg under februari 2010

Av matildamattsson - 21 februari 2010 19:42

  


Har inte skrivit på ett tag nu. Haft de olika orsaker.

inte hunnit, orkat inte, vill inte. men nu tänker jag skriva :)

Två helger sen va jag på Anci och Jannes bröllop! Kanon mys.

Hotell och bröllop hela helgen :) bilden är från då.


allt går väl upp och ner med linnea. Vissa dagar orkar hon

göra saker och orkar vara helt enkelt. och vissa andra dagar

orkar och vill hon inte göra något. de kommer och går hela tiden.


nu är man ute på 5veckors praktik, och de e kanon kul.

är på hedens omvårdnads center, och jag stor trivs!

Trivs med både personal och klienterna :) lyckad APU.


ibland kan man inte fatta vad pojkvänner är underbar.

jag harvärldens bästa som jag verkligen tycker om

och håller i sig i framtiden hoppas ja! :) i sommar blir

det Lars Winnerbäck med pontan :D längtar så otroligt! :)


PuSs&KrAm matildamattsson

<3

Av matildamattsson - 2 februari 2010 22:02

Dagarna rullar på med skola, simning och innebandy. och såklart hjärtat <3

ikväll ha jag gymmat med hanna, hanna och bella :) hel mys!

jätte trött nu, så funderar på att sova straxt!

vad mer ska man skriva..

kollar lite på paradise hotel nu, men skippar detta nu! godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards