matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg under juni 2011

Av matildamattsson - 11 juni 2011 10:24

Uppe och redan gått 3000steg! inte illa. har först skjutsat några grabbar som skulle på svensexa, och sen gick ja å Lilly å kollade på Pontans korpmatch :) tror jag ska dra mig neråt mot stan om en stund å kolla på om jag hittar nån snygg långklänning :)

njuta av dagen, för imorn blir det regn... ha en bra dag, ikväll skall det GRILLAS! :)

Av matildamattsson - 11 juni 2011 00:15

 


Har haft en perfekt fredag som jag spenderade med dennis. Började med att handla lite kläder å luncha på stan. vidare sedan på eftermiddag hem till bergmans för grillning, fik å kort spel. Lilly ha varit så duktik så hon sprungit lös ut hela eftermiddan/kvällen hos bergmans utan att försvinna :) kom hem från dom för 1h sen kanske, så nu blir de att sova för mig å lilly, utmattade :) imorn kväll blir det grillning igen hos faster :) Kram godnatt


Bilden; måste ta en bal bild nu när det är bal å student igen.. men inte för oss.

att det redan gått ett år, längtar på ja å nej tillbaka till då. Till BAL och STUDENT längtar man som tusan till igen :) å va snygg man va!

Ovido - Quiz & Flashcards