matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg under februari 2012

Av matildamattsson - 13 februari 2012 18:07

Har börjat på min 18v praktik nu, är inne på tredje veckan nu. går bra och jag trivs. imorron alla hjärtans dag, pontan jobbar hela dagen å kvällen typ, men inte gör det nå, ist blir de kalas för kusin å 'faster' :) på tal om kalas, jag räknar ner mina dagar jag å, snart är de min tur å fylla, barnrumpan själv, älskar födelsedagar :) förmodligen så firas dagen på sjön med angling, pimpling, korv å tårta :) har tänkt så, så får se vilka som vill dyka upp å fira mig där :)


ligger nu och kikar på bilder från bal och student på fb. hur klara jag mig igentligen igenom det?

Linnéa dog måndag 31/5, jag hade balen torsdag 3/6,

linnéa fyllde år lördag 5/6 och sen hade jag studenten torsdag 10/6..

det var riktigt roliga tider då, men hur palla man att gå igenom allt de där samtidigt??

de gjorde man väl inte fullt ut, men tur man har nära å kära som var med hela tiden. Puss





Balen 2010






Studenten 2010 (sabbes kort)  

Ovido - Quiz & Flashcards