matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg under september 2008

Av matildamattsson - 26 september 2008 00:44

Inatt har jag sovit hos Elina, och de va riktigt skönt. jag tycker om dig. ikväll har varit med julia, lina å emma. tack, ni rädda mig! jag kommer knappast kunna sova nå inatt känns de som. och frågan är om du äns kommer höra av dig.. vad ska man tro igentligen?

Så här besviken på en person har jag nog aldrig känt förut.. du har verkligen sårat mig ikväll. varför så komplicerat? jag känner mig som ett frågetecken när jag tänker på dig, och inte kan du ändra på de frågetecknet heller.. vad ska jag göra.. finns inget jag kan göra just nu.. säg att du älskar mig.



tänk om man bara kunde,,
sätta sig ner, sluta ögonen, somna in,
leva i drömmarna och aldrig vakna igen.

Av matildamattsson - 23 september 2008 21:09

i skolan var jag kanske inte social mot dig,, men jag orkade inte. och de verka du ha förstått då.. så pratade med dig senare idag och nu är klumpen i magen borta. *skönt* . jag fick ur mig allt jag vela ha sagt,  och hoppas de blir bättre nu, för jag tycker om dig :)<3 imorron blir de skola och sedan fogy på eftermiddan.. -_- jag vill säga ett speciellt tack till vickis och dennis, ni är bäst! :) nu funderar jag på att sova, så blir så strax. godnatt!


  matildamattsson 

Av matildamattsson - 22 september 2008 16:46

idag har det varit världens sämsta dag känns de som..

de positiva med skolan är att jag går med Heléne och Vickis i skolan.!

känns som jag gör nånting fel men jag vet inte vad. jag vill känna en speciell känsla som gör mig som lyckligast, som jag känner att du inte skäms över mig. jag gläds när du kallar mig din. i present kommer jag ge dig något fint tycker jag. och jag hoppas du uppskattar de.

jag vill vara den jag är och att folk accepterar mig för de.


kärlekspar kan sitta och titta på varandra och låta sin mat kallna..

andra bryr sig om maten.

Ovido - Quiz & Flashcards