matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg under augusti 2009

Av matildamattsson - 30 augusti 2009 20:21

ja de senaste nätterna har jag lagt mig runt 05.00 ;) men de ha vart helg så de är de värt! haha. i fredags va tjejerna här å myste :) rebecka, frida, frida, emma å ida :) igår va jag med frida å åt på mysresaurang :P sen skulle de bli fest, men blev ändrade planer. men sen blev de allsång i bilen med johan, oliver å clara i bilen påväg till herte på fest :P så blev fest iaf till slut (: sen hem till sängen! idag blev jag väckt av att syskonen kom och skulle äta grillat (: och nu städar jag rummet och tvättar lite :) imorron blir de tillbax till skolan igen! :) /matildamattsson


I wanna dance with somebody!

Av matildamattsson - 27 augusti 2009 17:33

idag ha de vart lång dag, 8-16 :S både igår och idag försova jag mig.. men inatt hade jag natt besök och la oss sent! ;P haha. men nu är skolan igång igen och i helgen blir de lagfest! :)men vissa är ju knepiga.. känns nästan som fjäsk eller så ser denna människa upp till mig! för så här kan man väl nästan inte vara som människa.. aja. sånt är livet (: imorrn flyttar jullan gullan till kalmar.. kommer sakna na, men ska ju dit å hälsa på och ha kul! :D detta kommer blir bra. nu mat, klubbkväll och fotboll :) puss /matildamattsson

Av matildamattsson - 21 augusti 2009 23:59

men nu var det längesen jag skrev! :O känns som evigheter. men aja, nu har iaf vi börjat skolan igen, underbart! tillbax till vanliga rutinerna igen :) sommaren har varit bara positivt! ett bra lov har jag haft :) ikväll har jag myst med, frida, vickis, oliver och andre (: har inte haft så roligt som ikväll på länge, kändes som nått släppte i mig! jag skratta som en höna igen.. verkligen tillbax till rutinerna, TACK ! imorn blir de nog tjejorna igen och fotbolls tittande :) måste hinna med allt nuför tiden å, nästa vecka börjar allt på riktigt, skola innebandy och simningen! nu blir det att slumra till i sängen och sova ut, det behöver jag, har fotbollsträning imorn oxå, men måste ta igen min egna kropp nu. godnatt dröm sött (: /matildamattsson



men du är ju fin och go du!

men de finns ju nackdelar oxå..

om man vill kalla de för nackdelar.

Av matildamattsson - 9 augusti 2009 04:04



Let me be your hero..?

Av matildamattsson - 7 augusti 2009 03:25

hel mys kväll! först herrarnas match som sög. sedan max å glass, doppa fötterna i ljusnan och sen åkt bil med tjejorna (: varmt och härligt väder! tacka för de! imorn upp och åka på majas i rengsjö med mamma å syrran.. så borde sova nu. fest imorn kväll oxå :) godnatt! /matildamattsson :)



Would you dance if I asked you to dance?
Would you run and never look back
Would you cry if you saw me crying
Would you save my soul tonight?

Av matildamattsson - 6 augusti 2009 16:35

idag blev de orbaden, sen en titt hos anci och ikväll blir de träning! :)

/matildamattsson


njaa, du e lite speciell prick du (:

Av matildamattsson - 5 augusti 2009 02:29

idag börja jag å julia jobba på kom och se festivalen klockan 15, och slutade 22 ! en hel kväll med reflex västar på ! ;) haha. så snyggt! sen myste vi lite där, sen åkte jag vidare och avslutade kvällen otroligt trevligt! :) nu blir det sängen för min del, godnatt /en glad matildamattsson

Av matildamattsson - 2 augusti 2009 22:36

bröllop igår och kalas idag! :)

och vi sjöng idag oxå! men ena låten blev en miss mellan grabbarna ;) men de skrattar vi bara åt nu :P så åt på spicy cow idag med gänget :) sedan åkte jag iväg på kalas hos jonas, grillning å mys. :) nu blir det o.c för hela kvällen! :) kram /matildamattsson

Ovido - Quiz & Flashcards