matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg under april 2010

Av matildamattsson - 28 april 2010 00:56

  

har varit hemma från skolan idag och kommer vara de resten av veckan oxå

som de ser ut nu. hemma med syster och plugget. måste ta igen nu!

får se om de blir ramundberget i helgen, men vill de så gärna !! :(

Saknar pontan så extremt nu, sova själv, vara själv. han som gör mina dagar <3

Ikväll va dennis min räddare iaf, skönt att hitta på nå, de va längesen!

åkte å köpte kebab och hyrde oss en film! köpte popcorn med, men inget ätit :P

tack dsd för en toppen kväll, behövdes! :)



Pontus Forsmark <3

Som ett nystan utan garn,
som en leksak utan barn,
de skulle ja va utan dej,
ingenting utan dej,
Som ett ångtåg utan lok,
som en bokstav utan bok,
de skulle ja va utan dej,
ingenting utan dej,
Som en tomte utan skägg,
som en höna utan ägg,
de skulle ja va utan dej,
igenting utan dej,
utan varann skulle vi få fnatt,
utan varann inte fatta ett skvatt,
inte hitta ett skratt,
de vet var ända katt, de vet var ända katt.

Av matildamattsson - 27 april 2010 00:37

det finns så många ord och tankar som flödar över allt.

att man ens orkar, de är bara att stå upp och kämpa!

blir hemma tisdag, onsdag och torsdag rån skolan,

försöka göra klart arbeten och vara med linnea! <3

hoppas att kunna åka till fjälls på antingen torsdag eller fredag!

hoppas de, älsklingen åkte upp idag redan med grabbarna.

så får sova ensam nu några nätter, så hoppas verkligen jag åker

upp i helgen till dom! tror de blir kul.

har fått sommarjobb iaf, känns riktigt skönt! hoppas allt går

bra då oxå, blir på hedens omvårdnads center :)


nu blir det att sova, och sova ut imorn! PUSS <3


Av matildamattsson - 20 april 2010 21:16

  

nu ha jag knäppt på fin bilen :) :) oh vad jag tycker om den och är nöjd! idag ha vi vart och kollat på esteternas slutproduktion med skolan :) Blir även att titta på den på fredag :) sitter nu med fotbolls fansen hemma och kollar på barca matchen. blir en lugn kväll med sötast :) <3 /matildamattsson


Av matildamattsson - 19 april 2010 23:45

idag ha de hänt mycket! kollat på balklänning och beställt en, linnea va med och tyckte, så denna blir bra! men just nu sitter klänningen fast på någon flygplats :S :S så vet ej när jag får hem den.. sedan ha jag köpt nya fotbolls dojjor!  Mina andra försvann i fjol, så nya nu :)

och sen, den viktigaste på hela dagen, jag har köpt mig min första egna bil ! pappa köpte, men MINA pengar. pappa va så snäll och åkte ner till eskilstuna och köpte mig en ford focus halvkombi! <3 tack! den är fiiiin och går som smort.


nu blir de att sova efter denna underbara dag, endå som saknas nu är P.

P jobbar ju trots allt ibland han å.. sova själv nu.

Imorn blir de åka bil och kolla på esteternas slutproduktion :)

Godnatt mina kära!

får se om jag lägger upp nån bild på fin bilen, min pärla!

Av matildamattsson - 18 april 2010 13:43


Tack för en fantastisk rolig kväll igår! prat, spel och otroligt mycket skratt,

har inte känt så här bra på länge, great night! :) <3


Idag har de bara blivit simning, men de bli tacos och

sen bogården matchen på solrosen :)


Linnea är hemma, ganska pigg faktiskt, så de är positivt.

men man är ju alltid rädd om varje dag som går.

men hon är här nu, de är de som är viktigast nu :) <3


Pontus, du är en ängel för mig.

Ovido - Quiz & Flashcards