matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg den 19 april 2010

Av matildamattsson - 19 april 2010 23:45

idag ha de hänt mycket! kollat på balklänning och beställt en, linnea va med och tyckte, så denna blir bra! men just nu sitter klänningen fast på någon flygplats :S :S så vet ej när jag får hem den.. sedan ha jag köpt nya fotbolls dojjor!  Mina andra försvann i fjol, så nya nu :)

och sen, den viktigaste på hela dagen, jag har köpt mig min första egna bil ! pappa köpte, men MINA pengar. pappa va så snäll och åkte ner till eskilstuna och köpte mig en ford focus halvkombi! <3 tack! den är fiiiin och går som smort.


nu blir de att sova efter denna underbara dag, endå som saknas nu är P.

P jobbar ju trots allt ibland han å.. sova själv nu.

Imorn blir de åka bil och kolla på esteternas slutproduktion :)

Godnatt mina kära!

får se om jag lägger upp nån bild på fin bilen, min pärla!

Ovido - Quiz & Flashcards