matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg under april 2013

Av matildamattsson - 14 april 2013 17:08

Nu börjar de bli varmare väder, otroligt skönt. Lättare att komma ut å röra sig.

Har nu vart ute på powerwalk/intervall-/springpass! dåligt svettigt.


Första 4km - Power Walk

4-8km Intervall, springer två lyktstolpar, går en.

Sista 2km joggning.

 

Känner mig väldigt nöjd faktisk, att jag orka. Jag orkar mycke mer än förut, och mycke mer än vad jag tror.

ser förändrig, och de är väldigt kul! :) Åt lite thaimat till lunch, och nu ska de bli smoothies till middag! 

Köpte en blender idag, så ska testa den nu med jordgubbar! Sen vidare på Mary Kay party!



 

Av matildamattsson - 1 april 2013 15:54

1april! blev bjuden på påsklunch hos mammsen, och de kunde jag väl inte tacka nej till, när jag inte har ätit nå påskmat på hela påsken. men till kvällen blir de soppa och Ullared! innan de, så kör jag på en storstädning och peppar med Jessie´s girl! lalalaalaa :)




Ovido - Quiz & Flashcards