matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg under juli 2010

Av matildamattsson - 6 juli 2010 23:19

ikväll har jag vart med julia falk! vilket äventyr ;) vi planerad att åka till dellenbaden, på ett arrangemang vi trodde de skulle va, men de va inte så mycke att hänga i julgranen med :P ist drog vi till huddik och åt på mcdonken ;) ;D sedan till söderhamn på mcdonald och äta glass och träffa på julias nya vänner :P hahaha. vilken otroligt spontan och kul kväll, TACK! nu ligger jag hemma hos pontan och väntar på att få¨åka hem till mig ist, fixa lite innan turkiet, för jobbar ons-tors och fredag förmiddag ska vi till linnea, sen sticker till marmaris efter lunch :D jaaaa. shit va skönt. värsta nu bara är att jag va på hud i gävle idag, skulle bara kolla på födelsemärkerna, men tog bort ett till idag :O nu innan turkiet. men de va så litet, och får bada och va i solen med vattentätt plåster.. måste ju ta bort de födelsemärken som behövs tabort så... sånt man får leva med, men de gör ju så ont :( nu ska jag pressa pontan att åka hem, jobb imorn :) Godnatt! /tulda



som en tomte utan skägg

som en höna utan ägg

de 'skulle' jag va utan dig..

ingenting utan dig.. =/ <3

Av matildamattsson - 4 juli 2010 00:43

jobbar hela helgen, och imorn är de sista dan, sen är man ledig två dagar :) och sen jobb ons-tors, och fredag TURKIET, marmaris! :D ska bli otroligt skönt att åka iväg med älsklingen och slappna av lite. 


ibland får man en sån känsla att de suger och oro i magen, att de känns fel.. vissa saker känns så orättvis, saknad och en massa skit bara. hur ska man bearbeta alla motgångar som kommer upp? när man inte vet nått,

som man vill veta, men kan inte fråga...


de går bra på jobbet, rullar på i sin takt som de ska.

nu ska jag sova, för imorn väntas jobb igen.

godnatt :)


Ovido - Quiz & Flashcards