matildamatttsson, kampen genom livet.

Direktlänk till inlägg 6 juli 2010

tisdag

Av matildamattsson - 6 juli 2010 23:19

ikväll har jag vart med julia falk! vilket äventyr ;) vi planerad att åka till dellenbaden, på ett arrangemang vi trodde de skulle va, men de va inte så mycke att hänga i julgranen med :P ist drog vi till huddik och åt på mcdonken ;) ;D sedan till söderhamn på mcdonald och äta glass och träffa på julias nya vänner :P hahaha. vilken otroligt spontan och kul kväll, TACK! nu ligger jag hemma hos pontan och väntar på att få¨åka hem till mig ist, fixa lite innan turkiet, för jobbar ons-tors och fredag förmiddag ska vi till linnea, sen sticker till marmaris efter lunch :D jaaaa. shit va skönt. värsta nu bara är att jag va på hud i gävle idag, skulle bara kolla på födelsemärkerna, men tog bort ett till idag :O nu innan turkiet. men de va så litet, och får bada och va i solen med vattentätt plåster.. måste ju ta bort de födelsemärken som behövs tabort så... sånt man får leva med, men de gör ju så ont :( nu ska jag pressa pontan att åka hem, jobb imorn :) Godnatt! /tulda



som en tomte utan skägg

som en höna utan ägg

de 'skulle' jag va utan dig..

ingenting utan dig.. =/ <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matildamattsson - 2 december 2013 01:40


   Jag saknar att känna din hand i min och när du säger att vad som än händer så kommer du alltid älska mig. Du togs bort från mig alldeles för tidigt. De gör ont när du är borta. Linnéa, storasyster <3 ...

Av matildamattsson - 3 maj 2013 15:10

1Maj har varit, och jag gick ner 2kg och lite i cm runt midjan. ack så kunna jag inte hålla mig sista veckan, och de va väl där den stora delen som förstörde.. om jag endå kunde hålla mig hela månaden. Men nu ska jag, fast jag haft imot de förut, k...

Av matildamattsson - 14 april 2013 17:08


Nu börjar de bli varmare väder, otroligt skönt. Lättare att komma ut å röra sig. Har nu vart ute på powerwalk/intervall-/springpass! dåligt svettigt.   Första 4km - Power Walk 4-8km Intervall, springer två lyktstolpar, går en. Sista 2km jog...

Av matildamattsson - 1 april 2013 15:54

1april! blev bjuden på påsklunch hos mammsen, och de kunde jag väl inte tacka nej till, när jag inte har ätit nå påskmat på hela påsken. men till kvällen blir de soppa och Ullared! innan de, så kör jag på en storstädning och peppar med Jessie´s girl!...

Av matildamattsson - 31 mars 2013 21:27


31mars. Imorn 1april och jag har planerat att hela april månad är de skärpning topp till tå. Träning och mat, allt ska skötas! nu skriver jag här, och jag vill kunna skriva 1maj att jag har gått ner så antal många kilon och midjemått! Imorn förmiddag...

Ovido - Quiz & Flashcards