matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg under maj 2009

Av matildamattsson - 31 maj 2009 10:50


ta mig till sommarlovet!
orkar inge mer, vill bara försvinna.

Av matildamattsson - 18 maj 2009 23:01


Vaknar ibland, långt innan dag
Ligger där tyst i stillhetens hav
Jag känner värmen från din kropp

Tankarna far, får vandra fritt
Fylls av ett lugn av en tacksamhet
Allt har vi upplevt du och jag

Jag kan förbanna mitt eget sätt
Hur jag kan försvinna bort ibland
När jag borde vårda den gåva som vi har

Jag kanske inte säger det så ofta
Allt för sällan får man det till ord
Men du vet ju vem jag är,
hur jag bär det inom mig
Bultande och bara för dig
Jag kanske inte säger det så ofta
Kanske inte fångar det i ord
Men det finns här inom mig:
Jag älskar dig..

Tusentals skratt ryms i ett liv
Floder av tårar rinner förbi
Allt ska vi dela, du och jag


Ett djupt andetag, du vänder dig om
Sen stilla igen i morgonens sång
Gjort allt så synligt, allt så klart

Ja, det förvånar mig hur jag kan
Vara så förtvivlat tyst och stängd
Jag borde öppna mig för all den kärlek som vi har



Av matildamattsson - 17 maj 2009 01:20

visst har man en valp i huset nu oxå. men de känns som man har en bäbis, hon vaknar ju för vad som helst, ett lite knarr i golvet i rummet brevid =| måste smyga förbi mimmis rum när man kommer hem på natten.. söt men bits i tårna gillar vi inte :O :p ikväll har jag vart med ida, rebecka å julia :) väldigt trevligt. åt tacos, var till runemo en sväng och titta på när Norge vann (: den sötaste och bästa låten vann iaf ! (Y) :) imorron blir de simtävling i söderhamn! så nu borde jag sova för att orka med morgon dagen! godnatt :)


jag tycker om dig emil, men jag älskar dig mer :) <3

Av matildamattsson - 8 maj 2009 15:55

idag är de fredag och helg! tider springer fram.

ikväll blir de att kolla på fotboll med Ida m.m ,

ska bli mys hoppas inte på regn!


detta blogginlägg vill jag hylla min vän Jakob Ljungkvist Leffler! vad jag än är på för humör så är du där. jag har kalas kul med dig. Litar på dig, de gör jag till tusen! och tror nog att du litar på mig lika så, våra promenader, max ätning, pratstunder, åka bil, fika, titta på får och mycke mer tycker jag om att göra. vänner som försvinner, men endå är du kvar. du är underbar polarn!

Av matildamattsson - 3 maj 2009 01:41

jadu, kvällen börja bra! åkte till söderhamn med rebecka å julia :)

hade väldigt trevligt! kul å mycke prat blev de ;) haha.

kvällen sluta desto sämre. men aja de e väl sånt man får ta.

imorn blir de simning vad jag vet nu iaf. men nu sova!



jag säger bara "älskar du livet så lev de med mig" lala la

Ovido - Quiz & Flashcards