matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg under mars 2010

Av matildamattsson - 30 mars 2010 00:42

eftersom jag nyss skrivit ett långt blogginlägg om allt!

så ska ju självklart datorn läggas av och gå å döö så allt raderas..

skriver ett nytt inlägg imorn ist, nu är jag för trött för

att skriva ett nytt. man blir ju galen !! :@

Av matildamattsson - 25 mars 2010 13:31

Ibland känns de som man inte existerar för vissa..

under några veckor nu har man inte hört av dom

nånting, isf är det när jag har hört av mig..

vad är de för fel, glömms man bort, är dom rädd,

vill dom inge mer.. !? känns som man är på ruta ett.

Nu kan jag förstå när nån säger att folk tar avstånd från en..

är så trött och less, så idag va de skönt att

hoppa eftermiddan och åka hem till mamma!


eftermiddan fram till träningen spenderas med Ida, laga lite

mat, mysa och kanske lyssna på bryan adams kanske? ;) haha.



PoNtaN FoRsMaRk <3


Av matildamattsson - 15 mars 2010 20:54

Helgen spenderades i Uppsala med familjen hos faster anci!

blev shopping och mys. men skönt att vara hemma igen..

känns som livet brakar ihop snart.. hur kan livet va så tugnt!

älska kan man aldrig sluta göra, kommer alltid älska syster yster

vad som än händer. Men du ska bli frisk!

för nu är de Gud som måste rycka in, ingen annan kan göra nått nu.

Vi väntar väntar och väntar på dig gud. Var är du!? vi är maktlös.

Detta får inte sluta som de ser ut nu. Kom, ge oss räddning och kärlek.


ska så gott jag kan ska jag ligga så högt upp på toppen och inte glida

ner i de dystra, jag ska orka! Linnea jag älskar dig, nu och föralltid! <3



inatt sov man tugnt. kan inte somna på nätterna..

sovit utan pontan har man gjort några nätter nu.. =/

plus att hans tåg blev försenat ikväll, så han kommer komma

hem när jag sover redan. så får se om man vaknar när han kommer :)


kvällen spenderas med Dsd, prata och göra nå gott att äta :)

Ska iväg och handla nu!

<3

Av matildamattsson - 15 mars 2010 01:22

 

Andreas Johnsson - We can work it out

 

You cover me with peace until the war is over
Still the hurting will remain ’cause tonight is getting colder
if the road that we walk upon should turn back and not straight on

And lately I’ve been trying not to fall apart, still my heart
says after all we’ve been through love is still to be found in the dark
We can work it out, we can work it out

You walked into my room and everything was broken
And you brought me back to life, took my pain unspoken
And I saw how hard you tried
Yeah, I could feel the pain inside

And lately I’ve been trying not to fall apart, still my heart
says after all we’ve been through love is still around in the dark
We can work it out, we can work it out

<3

Av matildamattsson - 12 mars 2010 00:24

  


otroligt skönt med sportlov! har hunnit med lofsdalen en sväng.

idag ha jag umgått med ida, vart på stan, ätit, åkt längdskidor och

började sparka lite boll ikväll oxå! får se hur de blir :)

imorn åks de till uppsala över helgen :)

nu ligger jag å kollar på mitt ghost whispere som jag fick

i present, tre säsonger, och nu har fjärde säsongen släppt å! :D

godnatt folket!


tyvärr är min pojke snart i england..

taskigt att lämna mig i så många dagar här hemma..

pontan <3

Av matildamattsson - 3 mars 2010 18:05

  


vilket kul liv man lever. syrran är inlagd i gävle och tumören bara växer..

känns ganska surt nu! hur kan detta ens hända.

kul imorn när man fyller år och allt. får se hur den firas..


ikväll blir de tranan och dagen före födelsedagfirande med de bästa :)

hoppas på en riktig bra kväll!



Jag älskar dig syrran! <3

Ovido - Quiz & Flashcards