matildamatttsson, kampen genom livet.

Direktlänk till inlägg 25 mars 2010

torsdag

Av matildamattsson - 25 mars 2010 13:31

Ibland känns de som man inte existerar för vissa..

under några veckor nu har man inte hört av dom

nånting, isf är det när jag har hört av mig..

vad är de för fel, glömms man bort, är dom rädd,

vill dom inge mer.. !? känns som man är på ruta ett.

Nu kan jag förstå när nån säger att folk tar avstånd från en..

är så trött och less, så idag va de skönt att

hoppa eftermiddan och åka hem till mamma!


eftermiddan fram till träningen spenderas med Ida, laga lite

mat, mysa och kanske lyssna på bryan adams kanske? ;) haha.



PoNtaN FoRsMaRk <3


 
 
Ingen bild

jönsson

29 mars 2010 17:50

Puss !

 
Pedersen

Pedersen

17 april 2010 21:27

Jag känner igen känslan. Men jag tror det är för att folk runt omkring en vet inte vad de ska säga, vad de ska fråga eller svara på det du svarar. De är rädda att göra en upprörd, fast i själva verket kan man ju inte bli mer upprörd än vad man redan är i just denna situation.
Jag hoppas de som tagit avstånd läst vad du skrivit, och att de bättrar sig. Det är nu man behöver sina vänner, mer än någonsin!

Jag tänker på dig och din familj!
Stor kram
/My (jag gick i samma klass på gymnasiet som din bror)

http://mypedersen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matildamattsson - 2 december 2013 01:40


   Jag saknar att känna din hand i min och när du säger att vad som än händer så kommer du alltid älska mig. Du togs bort från mig alldeles för tidigt. De gör ont när du är borta. Linnéa, storasyster <3 ...

Av matildamattsson - 3 maj 2013 15:10

1Maj har varit, och jag gick ner 2kg och lite i cm runt midjan. ack så kunna jag inte hålla mig sista veckan, och de va väl där den stora delen som förstörde.. om jag endå kunde hålla mig hela månaden. Men nu ska jag, fast jag haft imot de förut, k...

Av matildamattsson - 14 april 2013 17:08


Nu börjar de bli varmare väder, otroligt skönt. Lättare att komma ut å röra sig. Har nu vart ute på powerwalk/intervall-/springpass! dåligt svettigt.   Första 4km - Power Walk 4-8km Intervall, springer två lyktstolpar, går en. Sista 2km jog...

Av matildamattsson - 1 april 2013 15:54

1april! blev bjuden på påsklunch hos mammsen, och de kunde jag väl inte tacka nej till, när jag inte har ätit nå påskmat på hela påsken. men till kvällen blir de soppa och Ullared! innan de, så kör jag på en storstädning och peppar med Jessie´s girl!...

Av matildamattsson - 31 mars 2013 21:27


31mars. Imorn 1april och jag har planerat att hela april månad är de skärpning topp till tå. Träning och mat, allt ska skötas! nu skriver jag här, och jag vill kunna skriva 1maj att jag har gått ner så antal många kilon och midjemått! Imorn förmiddag...

Ovido - Quiz & Flashcards