matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg under september 2009

Av matildamattsson - 30 september 2009 23:46

dagen i huddik sög stenhårt! värdelöst att ens åka dit, fick inte ut nånting av de.. men men så är väl livet. kom hem iaf och tränade simning, denna gång va jag i å simma med barnen oxå. sen innebandy träning som va bara tråk. och ennu trökigare blev de när man kom hem. skit kväll och folk som pratar bara massa skit. är så less nu. hoppas på en lättad dag imorron! ge mig styrka. /matildamattsson


livet är väl inte jämnt en dans på rosor..?

Av matildamattsson - 29 september 2009 23:21

en dag i taget.

Av matildamattsson - 28 september 2009 23:49

  


Idag hade jag en lektion som va film.. kändes ganska värdelöst!

kom hem vid 14 iaf, och sov en sväng innan simning och innebandyn.

drömmer för jag iaf varje gång jag sover, de vet ja! för de kommr jag ihåg.

helt sjuka drömmar ibland å! :P haha. men sånt får man ta.

vill speciellt säga tack till frida, för att jag slapp sova själv i helgen,

och att vi färga håret och va på innebandy :) <3

/matildamattsson


nu blir de sova för mig, ska först ringa å säga grattis till jakob som fyller år (:

Av matildamattsson - 26 september 2009 00:31

tar dagen som den kommer.

Av matildamattsson - 24 september 2009 16:23

hur jobbigt de än är och hur

jobbigt de än kommer kanske bli,

så vet jag att du finns gud!

Av matildamattsson - 19 september 2009 17:10

  


men tiden bara rinner fram, de blir ju helg efter helg hela tiden!

de e sjukt.snart är de väl jul och student oxå ;)

 idag ha jag vart i sandviken och spela innebandy.

vann med 4-6 ! :D underbart.

träningsmatch inför serieprimiären nästa helg! :)

ikväl lblir de praise explosion! :)  /matildamattsson

Av matildamattsson - 15 september 2009 23:40

de känns som söndag men de är tisdag! har äntligen kommit hem från vandringen med klassen. gick finnskogsleen i två dar, är ganska less på gå nu och har fått blåser under fötterna :S inte jätte kul! men om man räknar bort de vi gick så va de riktigt kul :) blev inte så mycke sömn. men de får ma väl räkna med när vi var 2tjejer och resten killar! :P ikväll blev de cips och film med jakob. och nu SOVA ! godnatt, /matildamattsson


  

Av matildamattsson - 13 september 2009 22:40

  


ojoj, vilken helg! de va ha vart underbart roligt iaf,

och nu är helgen slut och imorron blir de vandra med klassen 1,7mil! ;)

sova kvar i skogen ska vi oxå göra och detta kommer bli kul de :P haha.

jag läser och jag läser min bok, men de händer ju aldrig nånting! :O

mysbild på mig å dsd från helgen! :)



det är en dans på rosor.. eller en dans utan trosor?

haha, O du är kung med den komentaren :P

Ovido - Quiz & Flashcards