matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg under juli 2009

Av matildamattsson - 10 juli 2009 01:53

jadu, vad ska man skriva för "intressant" nu då..? ikväll har jag umgåtts med tjejerna iaf, ätit å myst :) har legat nu framför OC och snaskat lite på godis å cola! morgon dagen blir de färga slingor (: och sen får de ses! :P snart är de helg och tiden bara rinner iväg, hoppas på en lyckad helg med mycke bus :) godnatt!

/matildamattsson



Jag känner nånting är på gång
Jag känner natten kan bli lång
Du är fantastisk hela du

Se till och gör nåt med mig nu.

Av matildamattsson - 9 juli 2009 01:13

nu sitter jag här och ska precis sova. har tittat på ett O.C program iaf. och nu hitta jag en mapp på datorn som jag inte sett att jag hade :O HEJ jag hade långt hår! sakanr de! :O som en fjortis tjej prata, Gud vad jag vill ha tillbaka mitt hår ! :O

idag ha jag först varit med vickis. . . . och sen ätit kebab med henne :P (: lagade tacos till syrran å erik ikväll och tittat på seven pounds med will smith :) drama men bra. nu godnatt! (: have a nice day! /matildamattsson

Av matildamattsson - 6 juli 2009 01:52

ikväll har jag vart en sväng med frida å vickis. men mesta dels av kvällen tillbringade jag här i soffan med O.C på tv! de gjorde min kväll.. har varit på sånt piss humör. humöret har verkligen varit långt ner och skallen hade jag under fötterna som trampade på.. nu tänker jag lägga mig i sängen och försöka sova en sväng. hoppas på en skönare dag imorron.. vissa grejor orkar jag bara inte mer.. tack och godnatt! sängen ropar! /matildamattsson



ibland kan jag hata så otroligt mycket allt du har gjort..

Ovido - Quiz & Flashcards