matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av matildamattsson - 25 juni 2009 09:05


Nu blir det en morgon promenad med Emma! :)

Hur kan man vakna så tidigt som jag gör nu de senaste dagarna..




 

Jag vaknade först av alla
Tog min morgonpromenad
Klädd i slitna shorts och orakad
Gick jag där på min strand
Jag vandrade jämns med vattnet
Njöt av varje andetag
Det var den bästa stunden på dygnet
Hela sommaren låg stilla
Jag såg ut över havet
Kisade med ögonen
Det verkar bli en fin dag idag

Av matildamattsson - 25 juni 2009 01:27


dagen och kvällen har bestått av; städning, k-lund, mat, köpt strand stol, träning, frida, tranan, julia, emma, rebecka å sophie, max, ryssar :)

och nu blir de sängen för min del, är sjukt trött! godnatt :)

/matildamattsson


jaja, får se vad detta leder till :)

Ovido - Quiz & Flashcards