matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av matildamattsson - 9 juni 2009 23:17

ooh nu börjar de kännas som sommar!

idag rensa jag skåpet och fick veta lite betyg. sedan bar de av till stan med dennis :D fixa lite present, handlat nya kläder å skor till dennis och ätit på take off ;) mums! blev tom bjuden :D de gilla vi (Y) efter de drog jag till elina å myste med alla tjejer, lite party för lina som fyller år och ska flytta :S :)

vid 7 blev de fotbolls tittande med dennis :)

Tack för denna dag alla underbara! :D



I´m walking on sunshine :D:D

Av matildamattsson - 9 juni 2009 00:31

blev ingen skola för min del idag! :O =P haha. var väldigt trött när jag vakna, så somna om, men de gjorde ingenting för vi hade två lektioner och på de lektionerna gjorde vi inge speciellt :P åkte ner till heden och knäppte kort, och sedan simavslutning med barnen! kan man bli sötare !? jag fick först en stor blombukett av ena simbarnet och hans mamma, efter de kommer de en tjej och ger mig en stor solros och ett kort! :O man blir ju nästan tårögd. jag älskar mina simbarn och dom verkar tycka om mig dom oxå :P haha. sedan hände de ena å de andra under kvällen =) och nu har jag precis kommit hem :) ska sova gott nu i stora sängen =) godnatt!

/ matilda mattsson


Min dag var perfekt =)

Ovido - Quiz & Flashcards