matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg den 30 juni 2009

Av matildamattsson - 30 juni 2009 10:27

jajamensan! då drar jag till uppsala/stockholm idag!

blev väckt imorse om förfrågan om jag vela följa.

det blir shopping, grönan och de blir skansen ikväll.

skulle ju igentligeen firat frida med mys å tranan!

men jag har iaf redan ätit tårta med henne en gång :)

kommer hem på torsdag (: tingeling! /matildamattsson


ring eller skicka sms (:

Av matildamattsson - 30 juni 2009 01:03

idag har jag vart med vickis en sväng. var på stan och kolla om mina skor kommit, men icke ! blev inga skor idag heller :( men en ny bikini blev de :D en tub bikini, i love it! :D sen träna jag fotboll, spela vollyboll och sist tittat på Borat med jakob. och nu är jag vansinngt trött och tänker sova :) godnatt, imorron är det ny dag med nya möjligheter! (:  /matildamattsson


  idg img eg.

Ovido - Quiz & Flashcards