matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av matildamattsson - 5 juni 2009 00:22

varför ska man behöva börja om igen. nu när jag kände att jag absolut inte vill ha nå mer, så sviker mitt hjärta mig, du är den jag vill ha, fast jag inte kan. varför behövde allt gå åt skogen för.. jag har ju varit lycklig tidigare med dig.. idag va du så himla fin och så glad, regnet var piss, men annars bra. de blev en pers idag och ikväll. enda jag tänkt på är dig, hur ska jag klara detta. har inte sovit på några nätter, och kommer inte kunna göra de inatt heller.. därför jag sitter här å skriver detta nu. jag vill inte förlora dig igen. men de är väl så här det ska ta slut, nu är de bara försöka att gå vidare. :(


du ska veta att jag saknar dig
det finns känslor som aldrig tar slut
du ska veta att jag inte glömt
det finns bilder som aldrig suddas ut
jag har vaknat mitt i natten av tystnaden
och önskat att sov här med mig
en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig


Jag älskar dig, <3

/ matildamattsson

Ovido - Quiz & Flashcards