matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg under mars 2009

Av matildamattsson - 18 mars 2009 21:18

jajamensan självklart åkte jag på en riäl förkylning när jag vakna upp hos vickis =| feber och hosta! fy bubblan! nu vill jag bli frisk! lite depp dag från lite alla möjliga håll och kanter idag! =S inte så kul direkt.. men aja de e bara att gilla läget, snart vänder de för alla. hade fotbollsturnering i skolan, gick väl till semifinal, men sen rann de utför.. :S :p emils band spela då oxå, bra! (Y) :) nu på eftermiddan fick jag ett creepy sms av emil :O skrämde ju livet ur mig.. han hade tänkt på vissa saker som han vela prata med mig om!? ja tankarna flöda gånger 200 dom! men sen ringer han och berättar om nå helt annat, lite små kul grej, haha :) jag älskar dig <3


tycker om denna bild! det är en mening med den. :)

nu blir de nog sova för mig del, e trött efter denna förkylning.. =(

glömde nässprayet hemma idag :O så kunde knappt överleva idag..

Av matildamattsson - 16 mars 2009 19:18

nu känns livet på topp. känns som jag lever i drömmar och svävar på moln :) familjen trivs jag bra med, iaf till och från ;O skulle inte vilja ha någon annans. haha. klassen är skön ;o och innebandyn e nice. och emil har jag vid min sida (: du är speciell, du är min <3 och just nu har jag vickis sovandes på min axel, så kul e jag!? =O ;D haha. livet känns bra, tack och kåtbock :) adjö! :D

Av matildamattsson - 13 mars 2009 15:50

de e fredag och helg! veckorna bara försvinner ju :O

ikväll ska jag till emil och mysa å sova :) <3

imorron blir de melodifestivalen med tjejerna :)

söndag simtävling i iggesund och fika för robin å kevin!


skriver mer en annan dag!

Av matildamattsson - 12 mars 2009 23:02

ååh va irriterande man kan bli! jag skrev ett långt blogg inlägg nyss! och tror du inte den försvann :O:O blir så irriterad! men har iaf köpt nya byxor i veckan :D


har sovit två nätter hos emil nu, mys! men ikväll sover jag hemma :)

idag var vi ledig från skolan, men jag å prytzan e så duktig så vi va iaf på skolan vid 8 och åkte till killababa och prata inför alla 8or om bf-programmet! hejja oss ;)

ikväll har jag gjort en fas i teorin, och tittat på medium :)


kunde inte föreställa mig hur de skulle vara. men nu vet jag :) bättre än vad jag trodde! :) tur va väl de. jag kan ibland va slög å seg. men den som väntar, väntar aldrig för länge, och den som väntar, väntar alltid på nå gott :) så tycker jag!


EmilBjörklin dE hAR iNTE kÄNT sÅ hÄR mED dIG fÖRR.

dU äR sPECIELL fÖR mIG oCH vILL iNTE sPLITTRAS fRÅN dIG nU :)

jAG äLSKAR dIG <3

Av matildamattsson - 9 mars 2009 21:41

Ja då va de gjort då! Matilda Mattsson .

lång dag idag! kom hem nyss :O

tjingeling!

Av matildamattsson - 8 mars 2009 21:13

vilken vecka :) emil kom hem tisdag och sov hos mig.

onsdag fyllde jag år och emil sov hos mig. torsdag slappat.

fredag kalas för kusin och emil sov hos mig.

lördag gäster med mat å melodifesteval å emil sova hos mig.

söndag, idag 4simträningar! :O :p

hahaa, detta va då en emil-vecka :D mys! :)


imorron simträning och innebandyträning. :)

krampuss godnatt nu är det Beck!


jag älskar dig min goding, emil! <3

Av matildamattsson - 7 mars 2009 15:17

inatt sov emilpemil här och ska börja plugga snart :)

ikväll kommer anci å janne och mattssons tror ja :)

imorn ska jag ha 4st simträningar :O brukar ha en :p

hade gött! skrev lite i blogg idag bara  ;)

Av matildamattsson - 5 mars 2009 20:22

emil kom äntligen hem i tisdags! underbart. han har varit så saknad! de är vickis bild, och jag är kär i bilden! seriöst kär, älskar den :p jag fick i present av han nån klänning,kjol,duk grej :p kommer inte ihåg vad de heter haha ;) och 2 skjorts (puma å billa bong), 2 klänningar (en tubklänning och en axelbandsklänning) och en billa bong bikini! as nice alltihop! :D jag älskar dig Emil, du är min och du är underbar <3

Ovido - Quiz & Flashcards