matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av matildamattsson - 5 mars 2009 20:22

emil kom äntligen hem i tisdags! underbart. han har varit så saknad! de är vickis bild, och jag är kär i bilden! seriöst kär, älskar den :p jag fick i present av han nån klänning,kjol,duk grej :p kommer inte ihåg vad de heter haha ;) och 2 skjorts (puma å billa bong), 2 klänningar (en tubklänning och en axelbandsklänning) och en billa bong bikini! as nice alltihop! :D jag älskar dig Emil, du är min och du är underbar <3

Av matildamattsson - 5 mars 2009 17:36

dagen efter 18årsdagen. hade en kanon dag! :) mycke folk och många presenter! ;) haha. ny kamera och fjällräven väska :D:D blev mycke fika och trött. hade emil som sov med mig på nätterna! och vi fick fika på säng igår morse med frukost och tårta! :D har vart riält trött idag, så ikväll blir det nog en tidig sovning. ska väl hinna göra en fas i körkorts teorin och lite sånt :)

Ovido - Quiz & Flashcards