matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg den 1 mars 2009

Av matildamattsson - 1 mars 2009 23:53

ikväll har jag vart med Lina ;D haha. gjort en fas på körkortsteorin och sedan vart ute och knäppt lite kort ;p hehe! kallt :O men kul! bilden är sen ikväll! så där ser man ut dagligen typ ;p sprallig och glad ;D de blir aldrig vår här känns de som. kylan går upp och ner hela tiden, först blir de 0 gradit sedan e de -20grader helt plötsligt! mycke snö och sedan snöar de lite till.. vilken kanon vinter vi fick! ;D woho!


tack och godnatt, hoppas ni trivs med ert liv! för jag trivs mmed mitt,

och snart kommer emil hem och då blir de ännu bättre :D längtar!

Av matildamattsson - 1 mars 2009 19:33

Idag ha jag vart i alfta och spelat match, vann 3-5!

Nu ska jag åka till Lina och umgås med henne lite grann :)

på tisdag kommer Emil hem :D:D och på onsdag fyller jag 18 ;)

har inte så mycke mer vettigt att skriva :p hörs! puss

Ovido - Quiz & Flashcards