matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg den 21 mars 2009

Av matildamattsson - 21 mars 2009 00:35

haha, vilken kväll! haha. lite skrattretande. har hunnit med så mycke :p först blev de kyrkan med tjejerna och sedan åkte vi till gumpels och lyssna på när emil spela, sedan gick jag å frida till ib-fest och var där, sen hade frida lovat att hon skulle på fjortis tranan med hennes låtsas syster, så jajamen, först en pannkaka och sedan gratis in på tranan. de e skillnad, alla nykter, mer rent och bara gammal musik! "hejhej monika, summer of 69, ebba grön" och mer. har umgåtts mesta dels med frida ikväll :D och en viss del med jakob :) tack! nu hemma och igger ner bäddad i sängen med emils tröja på mig. tror jag inte känt sån här saknad och längtan på länge! då när emil var i thailand såklart :p men inte nå mer, nu fryser ja och är trött i hela kroppen, så nu skulle de sitta fint med en emil brevid mig i sängen :)



Matilda och Frida går från gärdet till stan fredagkväll:

Matilda- Jakob kommer och möter oss :)

Frida- jaa! men va bra! :)

jag kommer säkert veta vem han är när jag ser han.

Matilda- hmm, hahahahahaha! Jakob?? jakob trollkarl?

Frida- JAHA! haha, är de han!? inte har jag fattat de! :p

Ovido - Quiz & Flashcards