matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av matildamattsson - 25 mars 2009 18:28

ja idag skulle jag ha haft uppskrivning. men icke blev de så.. jag kom dit, var med på alla pappren, men att jag måste ha gjort halkbanan före, och den har jag på måndag! och dom på abe hade inte sagt till mig, vet ej om dom visste de ens. för isf hade dom väl inte bokat mig så här!? =S aja, inte mitt fel, så fick skjuta upp den. så jag blev så kallad "avisad" från teoriprovet, de va de enda den kärringen sa om å om å om igen! =| hon behöver bara säga de en gång, inte sju gånger. så uppskrivningen blir uppskjuten till april, så självklart måste jag gå den där kursen som börjar gälla 1april! blä..  men ikväll ska jag iaf bli uppiggad av fotbollsträning! kan inte låta bli, jag gör ingenting om dagarna, så nu blir de fotboll! :)


När man är en björn med en mycket liten hjärna och tänker ut saker, upptäcker man att en idé som verkade vara riktigt idéaktig inne i hjärnan, är de annorlunda när den kommer ut i det fria och andra människor ser på.

Ovido - Quiz & Flashcards