matildamatttsson, kampen genom livet.

Direktlänk till inlägg 24 maj 2010

måndag

Av matildamattsson - 24 maj 2010 12:00

dagen rullar på, linnea sover inne i sitt rum, får se när hon vaknar så man får träffa henne nått. ska ner på stan och köpa lite grejor, fixa och dona. fin dag med lite blåst, men hoppas den fortsätter att vara så här fin. vill ha en lugn dag i dag! kramar till alla er som stöttar. de betyder.

 
 
Ingen bild

Sofia

24 maj 2010 13:20

Hej Matilda
Visste inte att du skrev blogg, men hittade hit i dag. Vill bara säga att jag tänker på er och önskade av hela mitt hjärta att jag skulle kunna lätta på dina bördor. Det är verkligen ofattbart det som händer...Jag kan ju leva på med mitt liv och glömma en stund, men ni lever ju med detta hela tiden. Vill med det här inlägger ge dej en styrketanke och säga att det finns människor utanför familjen som kan hjälpa till att lyfta bördor en stund.
Kram till dej lilla syster.
Sofia Svensson

 
Sophie

Sophie

24 maj 2010 14:57

Tänker på dig/er!

http://sophieed.blogg.se

 
sandra

sandra

24 maj 2010 15:34

Tänker på er,vill bara ge dig en stor kram och säga att allt kommer att bli bra,tänker på er

http://Modedrottningen.bloggplattsen.se

 
Ingen bild

Ida

24 maj 2010 15:36

Jag önskar jag kunde trolla bort det onda på nåt sätt! Vi är många som ber... Glömmer inte bort er! Albin och Jona har bett varje kväll (utan att vi sagt något) ända sen i oktober då vi hade barnvälsignelse för Selma... Albin började direkt på kvällen när han kommit på att det var Néa som jobbat på dagis som var sjuk.. sen glömmer de aldrig!

Vi får fortsätta Ropa till Gud.. nån gång blir böneskålen full, och då måste han vända på den och besvara!

Kramar om dej!

 
Ingen bild

Maria Herza

24 maj 2010 20:12

Hej. Har egentligen inte så mycket att tillägga. De föregående talarna har skrivit så fint och samtidigt så vet man inte vad man ska säga. Även om vi är långt borta nere i Uganda så finns ni ändå i våra tankar, hela familjen. Men vill iaf att ni ska veta att även vi, Henrik och jag, också tänker på er. Ber för er. Hoppas på ett mirakel! Som sagt, någon gång måste böneskålen bli fylld!

Brukar tänka på några bibelord när jag ber för Linnea. Hoppas de kan betyda något. Alla kommer ifrån Romarbrevet kapitel 8.

Rom 8, 25 Men om vi hoppas på det vi inte ser, så väntar vi uthålligt.
Rom 8, 26 Så hjälper också Anden oss i vår svaghet. Ty vi vet inte vad vi bör be om, men Anden själv ber för oss med suckar utan ord
Rom 8, 11 Och om hans Ande som uppväckte Jesus från de döda bor i er, då skall han som uppväckte Kristus från de döda göra också era dödliga kroppar levande genom sin Ande som bor i er.

 
Ingen bild

Kina

24 maj 2010 20:34

Skickade den här dikten till Linnéa för några månader sedan, nu känns det som jag vill dela den med dig.

Jag tänker på Dig.

När dagen är tung
Och livet känns kallt
är det svårt att se en mening med allt.

Så ensamt det är att bära en sorg.
Men bördan kan lätta
med andras försorg.

För tankar kan värma och ord göra gott.
En blick kan berätta
att någon förstått.

Så känn att Du har
Ett stöd här i mig.
För det ska Du veta:
Jag tänker på Dig.

Kram/ Kina Wallbom

 
Ingen bild

Emma Berggren

25 maj 2010 06:26

Jag tänkte skriva några ord, men jag vet inte vad det skulle vara :( Jag vill att du ska veta att jag tänker på er. Önskar det fanns något att göra!

 
Ingen bild

Malin Jonsson

25 maj 2010 19:01

Vill bara säga att jag tänker på dig och din familj

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matildamattsson - 2 december 2013 01:40


   Jag saknar att känna din hand i min och när du säger att vad som än händer så kommer du alltid älska mig. Du togs bort från mig alldeles för tidigt. De gör ont när du är borta. Linnéa, storasyster <3 ...

Av matildamattsson - 3 maj 2013 15:10

1Maj har varit, och jag gick ner 2kg och lite i cm runt midjan. ack så kunna jag inte hålla mig sista veckan, och de va väl där den stora delen som förstörde.. om jag endå kunde hålla mig hela månaden. Men nu ska jag, fast jag haft imot de förut, k...

Av matildamattsson - 14 april 2013 17:08


Nu börjar de bli varmare väder, otroligt skönt. Lättare att komma ut å röra sig. Har nu vart ute på powerwalk/intervall-/springpass! dåligt svettigt.   Första 4km - Power Walk 4-8km Intervall, springer två lyktstolpar, går en. Sista 2km jog...

Av matildamattsson - 1 april 2013 15:54

1april! blev bjuden på påsklunch hos mammsen, och de kunde jag väl inte tacka nej till, när jag inte har ätit nå påskmat på hela påsken. men till kvällen blir de soppa och Ullared! innan de, så kör jag på en storstädning och peppar med Jessie´s girl!...

Av matildamattsson - 31 mars 2013 21:27


31mars. Imorn 1april och jag har planerat att hela april månad är de skärpning topp till tå. Träning och mat, allt ska skötas! nu skriver jag här, och jag vill kunna skriva 1maj att jag har gått ner så antal många kilon och midjemått! Imorn förmiddag...

Ovido - Quiz & Flashcards