matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av matildamattsson - 25 maj 2010 13:20

idag har jag faktiskt vart i skolan, mycke betygsnack. Känns bra, har hittils fått veta vg och mvg bara, inge G :) Ska hem om en stund och se om linnea är vaken nå. har inte vart hemma på hela dan, känns lite jobbigt. imorn ska vi igentligen till järvsö och sova med klassen, men blir nog bara där imornkväll, får se hur allt ser ut. känns lite konstigt nu att alla i familjen sover hemma. att både syster och bror plus respektive sover hemma i huset, de var ett tag sen de gjorde de, är ju bara jag som bor kvar hemma. men de känns skönt att ha alla hemma tillsammans. är otroligt lycklig lottad att jag har pontus hos mig hela tiden, han är ett stort stöd som jag älskar. tröstar och försöker vara positiv som möjligt så man inte ska bryta ner. får se om vi spelar lite beach ball (racket spel) när vi kommer hem, bra väder ute :) kramkram!

Ovido - Quiz & Flashcards