matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av matildamattsson - 29 juni 2010 23:28


hur kan de FÅ kännas så här ensamt utan dig..

de kommer upp saker för varje dag, sånt man ska berätta eller fråga dig om.. skvallra lite om kärleksromanser som du missat att höra.. att du förstod mig när jag tyckte folk gjorde fel, eller att vissa inte passa att vara tillsammans med.. du tyckte som jag. om jag börja gråta, så börja du gråta.. om du börja gråta så börja jag.. de blev bara så, man kände sån känsla imellan, så att man själv blev drabbad när de andra blev ledsen.. jag saknar dig linnea, varför skulle de här få hända.. jag älskar dig, och vill så gärna ha dig tillbala <3 de kommer alltid fattas en bland oss.. alla grillningar, högtider..... osv. du <3

Ovido - Quiz & Flashcards