matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av matildamattsson - 1 juni 2010 22:54

Storesyster Linnea 'ängeln' Mattsson

De finns inte i min värld att Linnea skulle gå bort.. man kan inte riktigt förstå. de kommer och går hela tiden.. att höra hennes sista andetag var så overkligt. att man stod breve hennes säng och se hur hjärtat sluta slå och hur kroppen blev alldeles still..kände hur kroppen blev mer å mer kall... de va så overkligt, vem trodde att de skulle ta slut redan nu... linnea du blir 23år på lördag, du var alldeles för ung, de är så overkligt att DU är borta... nu känner man så mycke att man inte kopplar allt. om ett tag kommer man sakna dig till tusen, då inser man att du verkligen är borta.. hur långt har inte jag kvar av mitt liv då, ska jag leva utan dig i så många år =/ att ta bal och student utan dig vill jag inte, du kommer vara med, i mitt hjärta <3 men att du med kameran i första hugg och knäppa och vara glad för min skull, att jag oxå klarade av skolan och få göra de roliga som du och linus oxå fått uppleva med avslutet av skolan... nu är vi bara två kvar.. vad hände, vi var ju tre syskon. att möta samhället nu kommer bli en pers, de flesta vet ju vem du är. att va den på balen som alla kommer tänka "där är hon som förlorat sin syster", jag vill inte, jag vill inte... jag har inte förlorat dig! inte än.. :'( allt kommer bli så anorlunda. hur ska man klara detta. ett syskon står en så nära. en man har levt med i hela sitt liv, åsså blir de att man inte kommer få träffa dig nå mer på detta jordeliv.. jag hoppas du kommer vara med och se mig på balen och studenten. på balen kommer jag ha din tiara i året och studenten kommer jag ha din studentklänning för att hedra dig, och du vet att jag kommer ha den klänning, för du har redan sett den på med skor oc student mössan, och du sa bara " ooooh!" och jag fick låna den för dig, men nu är du borta, så du hann inte se den på riktigt på min stora dag. att se så mycke hur du betytt för så många, hur alla bryr sig, man känner endå sig så trygg med alla runt omkring sig. fast detta sluta så tidigt och tragiskt, så vet du att alla vi i familjen älskar dig och vi vet att du älskar oss <3 du kommer alltid finnas i våra hjärtan, föralltid. Jag kommer våga vara ledsen, mina tårar kommer rinna av saknaden efter dig.. åh, gud det gör så ont att något så nära kan vara så långt bort...

Ovido - Quiz & Flashcards