matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av matildamattsson - 5 oktober 2010 19:48

Lyssnar på George Davidson - My haert will go on

och tänker på linnea. de är ingen text, bara musik. <3


  


ligger nu i sängen och försöker plugga, har iaf börjat pluggningen och kommit någon vart. Men de är långt kvar ännu, så måste ligga i den här veckan för att klara de. men har tung period och saknar linnea nå grymt1 hur kan en människa med full av så mycke liv, lämna oss här nere på jorden.. hon är på en bättre plats, men va gör de, vi alla är ju kvar här nere och längtar efter henne.. <3

gick igenom garderoben häromdan, rensa lite innan flytten. och de hårdasdte med de va att "hälften" av kläderna var dina, och jag behöver.. jag kan inte lämna tillbaka dom till dig. du finns inte längre här.. =´( tårarna bara rinner nu, jag tänker bara på dig. du kommer alltid finnas inom mig, vart jag än är. längtar tills jag ska få träffa dig igen! <3 jag älskar dig Linnea!

Ovido - Quiz & Flashcards