matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg den 27 april 2009

Av matildamattsson - 27 april 2009 22:32

idag ha de hänt mycke i matildas liv. xD haha. paja pappas bil ! =O eller igentligen va de inte mitt fel, men de va riktig kul upplevelse för mig å vickis de där. vi åkte i bilen, och *kluck* lät de helt plötsligt.. och bilen började sakta ner, vickis undrade förtvivlat vad som hände !? men då va de gaspedalvajen som gick sönder ;D haha. sedan va jag på simning mellan 17-18. och på kvällen va jag med jakob först sedan hämta vi upp vickis i växbo å åkte på max och gick ut å gick en stund :) trevligt!

jag å jakob hitta ett väldigt snyggt hål i häcken.. mhmm vad kan ha hänt där ? - antingen har barnen vart ute på fyllen och skyndat sig hem ! eller så har dom tänkt fel när du plantera häcken ! ;D


nu blir det definitivt SOVA ! trött. godnatt :)

Av matildamattsson - 27 april 2009 07:42

vilken helg. har hunnit med massor känns de som. och är dö trött nu! lördag idrottsledar kurs 10-16. kvällen grillning och lagfest och även tranan senare. söndag 13-15 döma innebandy på knatteligan. 15-16 utmanarna med simbarnen. 16-18 döma innebandy på knatteligan igen. och under hela tiden så va de pang sol ute och jag satt inne.. usch så här vill jag inte ha min helg igen. idag blir de nog träna simning och sen innebandy träning om jag orkar. nu ska jag börja göra mig klar och dra mig till skolan, slutar iaf tidigt idag ! skönt.

Ovido - Quiz & Flashcards