matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg den 16 april 2009

Av matildamattsson - 16 april 2009 03:16

idag,kväll,natt har jag gjort uppskrivningen som jag hade kvar för körkortet! och de gick kanon, känns väldigt bra nu med körkort! ikväll har jag åkt bil och umgåtts med första del Frida och Vickis :) super trevligt, åkte till donken i söderhamn och åt mat :) sedan vidare mot herte och träffa bea, vidare till emilpemil, och sedan stan. tror nog frida fick sin kväll absolut lyckad! haha :p men vi ha haft de kul! sedan bar de hemmåt, hämta först upp jakob efter tranan så slapp jag åka själv sen när vi skjutsat hem alla. så först hämta bea i herte, skjutsa vickis till växbo, och lämna frida å bea i arbrå :) sedan va de jag å jakob kvar som jag sedan skjutsade till heden :) klockan blev då 02.45 ! :O imorron blir de iaf att sova så länge som möjligt och sedan vara med min vän jakob (: och eftermiddan/kvällen träna fotboll och innebandy :) godnatt mina kära. hörs en annan dag!

Ovido - Quiz & Flashcards