matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av matildamattsson - 20 januari 2009 20:44

Idag ha jag vart i gävle och tagit bort 3födelsemärken.. inte så skönt. helt okej att tabort de på ryggen och ett strax under nacken, men inte mellan skinkorna.. =/ syrran har haft tumör i sina, så då måste även jag och bror titta våra och tabort de som ser farlig ut.. och jaaaa visst hade jag ett mellan skinkorna som såg farligt ut :@ bedövningen gjorde så fruktansvärt ont i skinkan, och de tog ett tag innan vi kom hem, så nu ligger jag i sängen och har stoppat i mig alvedoner och hoppas på att smärtan i skinkan, ryggen och nacken försvinner.. imorron ska jag försöka komma till skolan iaf. men aja sånt är livet, de är över nu iaf! men ingen sport på 1-2månadr :| :O kul liv! nu ska jag snart sova, känner mig mörbultad efter denna dag.


two years ago, the first kiss.

Ovido - Quiz & Flashcards