matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg den 10 januari 2009

Av matildamattsson - 10 januari 2009 20:08

 igår va jag på fest sedan tranan. fest va gött å kul :p men tranan söög riält! så känns inte som jag ska ut på de på ett bra tag.. kan hellre va hemma såna kvällar och mysa :) men fick en kommentera igår att jag va tung :O så säger man ej till en tjej!  idag har jag vart och tittat på fotboll på höghammar. nu sitter jag å emma och tittar på körslaget, Hejja Hanna! :D


ibland kan man inte förstå sig på snygga sexiga killar, dem är så konstig.. speciellt vissa. palla bry sig mer, nu lever jag mitt liv och de nöjer jag mig med :D ;)

Och jag vet att allt är falskt och bedrägeri,
men det struntar jag i
för vi dansar och du har så mjuka läpp..

Av matildamattsson - 10 januari 2009 01:21

I hate the way you talk to me and the way you read my mind

I hate the way you drive my car, I hate it when you stare

I hate you big dumb combat boots And the way you read my mind

I hate you so much it makes me sick it even makes me rhyme

I hate the way you always right I hate it when you lie…

I hate it when you make me laugh- even worse when you make me cry

I hate it when you’re not around and the fact that you didn’t call..

Ovido - Quiz & Flashcards