matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg under februari 2009

Av matildamattsson - 15 februari 2009 22:49

Denna vecka och helg har varit bra (: mattias, emil å hannah i fredags, bröllop i lördags och inatt sov jag hos emil och sa hejdå för imorn åker han till thailand.. =/ tråkigt för mig, men kul för honom :) i veckan blri de väl träning, skola å körkorts teori. nu titttar jag på beck och de är paus. men snart börjar de igen :) pusskram!

Av matildamattsson - 12 februari 2009 07:33

nu är det snart helg igen. veckorna bara rinner iväg. snön är kvar och tror inte vi haft sån är vinter på länge.. en riktig vinter, hoppas oxå nu på riktig sommar som ska komma! har träningsverk efter förrgår när vi va med klassen i järvsö och åkte i backen! as kul och toppen väder! kunde inte bli bättre. på kvällen åkte jag till emil och bubbla och sov :) du är helt otrolig! <3 idag blir det körskolan först, och sen skola. ikväll blir de plugg antar jag och städa lite på rummet. hannah, mattias och emil kommer hit å myser imorn :) nu ska jag till skolan :) pusspuss!

Av matildamattsson - 9 februari 2009 23:21

Idag har jag vart i skolan, sedan skrivit in mig på körskolan, ätit pizza hos linnea, simträning med petra och sedan efterlängtade innebandy träning :D woho, gick ganska bra faktiskt :) imorn blir det järvsö backen med klassen och sedan sova hos emil :) hoppas på bra soool och lagomt kallt imorn :) nu blir det sängen för mig!

Av matildamattsson - 8 februari 2009 23:23

Helgen har varit kanon :) mått så bra alla dagar. fredagsmys med emil, lördagsmys hos rebecka och sportsöndag med innebandy tittning och simträning :) imorron är det ny vecka, ny dag med nya tag :) ser fram imot denna vecka. måndag börjar med innebandyn igen efter operation! efterlängtat! tisdag jörvsö backen med klassen, sova hos emil, och till helgen blir de mer mys med bröllop och alla <3 dag :)


Jag älskar dig Emil :) <3

Av matildamattsson - 7 februari 2009 23:59

imorse vakna jag av att emil råka hosta mig rakt i örat så jag blev vett skrämd :O :|men de gick väl bra sen iaf, blev nybakda bullar till frukost :D de va riktigt gott! sen gick vi å la oss igen, sov igen fast klockan va runt 1 :) men de kändes så bra igen nu att ha dig brevid mig, nu slipper jag sova själv :) <3 ikväll har jag vart med emma, rebecka, frida och gjort hemma gjord pizza och kollat på melodifestivalen :) Sen kom jullan oxå på besök. imorron blir de kanske att se innebandy och träna simgrupp :)


I´m yours!

Av matildamattsson - 3 februari 2009 22:00

Ännu en dag har gått av denna vecka, det är heléne och petras 18års dag idag :D hurra hurra hurra ! emil är fortfarande sjuk men hoppas på honom imorron :) imorn blir de gävle med mamma iaf, shopping :) ser ut som en fisk på bilden, stora ögon ;)


dance with me.

Av matildamattsson - 2 februari 2009 21:57

nu ligger jag i sängen och funderar.. man måste se livet framför sig som ett äventyr som man är nyfiken efter. man måste leva livet, skratta - gråta, göra alla möjliga spontana saker och ha kul! våga göra saker, våga skratta, våga vara ensam, våga känna dig frii som en fågel! man ska känna gränsen, men har du känt gränsen? jag har inte känt gränsen än, jag har mycke kvar att göra :D haha. detta inlägg va igentligen helt onödigt, men kul :p man kan få sånna tankar ibland. (:

Av matildamattsson - 2 februari 2009 19:06

Idag ha de vart en skoldag utan nått BF-ämne, bara svenska, engelska, matte och samhällskunskap, sen har eftermiddan vart otroligt kul med vickis, fridaH, andré och elin(lillen) :D skrattat så tårarna spruta! hade tänk åkt till emil idag efter skolan, men aja han blir hemma å sjuk han :( :p hehe. hoppas han blir frisk till morgondagen iaf så jag får träffa min babe :) <3 ikväll ska jag väl inte göra nånting alls, sakna E och slöa :) onsdag blir de nog gävle med mamma för att köpa kläder till bröllop den 14feb :) nu blir de att sitta här resten av kvälle :)


Kärleken kommer av sig själv och kan inte läras.

Ovido - Quiz & Flashcards