matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av matildamattsson - 18 februari 2009 21:05

idag har det vart en helt vanlig dag i skolan, blev kebaba med heléne till lunch :p och en massa diskussion sista timmen på dagen om orman och olika fobier! =| kommer definitivt drömma mardrömmar inatt och vågar knappt gå på toa utefall de kommer en orm upp =O usch usch! ikväll har jag tränat innebandy iaf, gick väl halv dant de. imorn torsdag och sedan blir de fredag och då dras de till fjällen! :D kommer hem igen nästa onsdag :D och onsdan efter lovet fyller jag 18 oxå ;) woho! nu blir de dusch, körkortsteori och sen sova! hade gött (: pusspuss


bilden. konstigt nog så har jag nästan varje sommar en bild på när jag sitter på toa! någon kollar över kanten och knäpper kort.. =O oftast brukar de vara Julia Falk som gör sånt! och denna bild är sen i sommras ;)


Jag kanske inte säge det så ofta..

Ovido - Quiz & Flashcards