matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av matildamattsson - 21 augusti 2012 15:12

Tisdag.. idag kör INNEBANDYN igång igen ! :D längtat!

Helgen blev de först torsdag-fredag i Matildas stuga med bärblockning och mys (: sen på fredagkväll blev de mys med tjejerna och sen fredagsrocken som inte var nått att hänga i julgranen med.. hmm. Söndagen spinning pass, lika så måndan. Måndan blev de ett spinning express på dan och 1h spinning på kvällen :) så idag blev de vilodag (förutom innebandyn ;) och tom kalas! Kalas idag och på fredag! får hålla mig från fikat så gott jag kan :) Har även köpt ett par inlines! Nu äre bara hjälm och stavar som fattas! :) Nu ska jag ner i källan och leta rätt på innebandy klubborna.. skulle igentligen fixa ny sån å.. men de får vänta. måste köpa ett nytt blad iaf då. :) Tjingalong! LoVe MaTiLdA



   Bärplockning och rensning! Matilda, Ida, Jag och Lilly :)

 

          Nattdopp, Jag och Lilly i Matildas stuga :)


 Inlines  



Ovido - Quiz & Flashcards