matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg den 21 september 2010

Av matildamattsson - 21 september 2010 14:47

  


Plugget har nu startat riktigt. har kört fast lite nu i skrivandet.. tar en paus nu och åker å träffar elina en sväng så fortsätter jag igen senare i eftermiddag/kväll.. imorn ska jag klippa mig och pontan och jag blir sambos IMORN! :D får lägenheten imorn, great! men ska först tapetsera om och byta nå golv, men sen kan vi flytta in :) känns riktigt bra! synd bara att inte linnea var här och fick se den och veta att vi ska flytta ihop.. =/ man känner mer och mer i livet att man behöver henne på alla sätt och vis. frågor man aldrig kommer kunna få svar på och saker man bara kan göra med henne... nu när man ser tillbaka på bilder när hon var sjuk, de va så synd om henne :( att tappa håret, svullna upp i ansikte och må dåligt inombords.. att hon tyckte de va jobbigt att vara med på kort när jag som frisk hade allt mitt hår kvar och va smal.. :( jag såg henne inte sm någon annan en den linnea som jag levt med hela livet. fast hon tappa håret och svullna upp, så såg jaga endå bara linnea mattsson, stora syster <3 man kan ändras och fortfarande vara sig själv. /Lillasyster

Ovido - Quiz & Flashcards