matildamatttsson, kampen genom livet.

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av matildamattsson - 21 oktober 2009 22:50

gör mig frisk! för imorn tänker vi åka till kalmar och ha de underbart kul!

jag tänker inte vara hemma och sjuk och tänka på hur livet igentligen är

ner till kalmar och mysa med brudsen! dröm sött. /matildamattsson

Av matildamattsson - 21 oktober 2009 19:27

  


vakna upp idag med halsmadlar som va lika stor om kokosnötter.. ont i halsen och feber :S fick åka till läkaren på eftermiddan. hördes som jag var täppt i näsan, men de va halsen jag va täppt i.. fick ta prover och sedan fick jag munskölj som jag ska ta 3-4ggr per dag. trodde först att jag hade halsfluss så jag inte kunde följa med till kalmar men har ett virus som ska bort inom5-7dagar, och jag ska med till kalmar! får känns hur mör jag är i kroppen imorron, men hoppas på de bästa så jag kan följa med tjejerna till julia imorron :) /matildamattsson


 

you are my dream!


Ovido - Quiz & Flashcards